Paljon vähemmän saniteettitietoisista, 1 haittapuoli, jonka saimme Asics Kayanon juoksukengät läpi tämän ylimääräisen neulonvärisen päällisen päällisen, on oikeastaan todella hikoilua hyvin helposti, ja henkilökohtainen Roadhawks alkoi hajua, joka liittyy pysähtyneeseen hikoiluun vain muutaman toimii. Singaporen puitteissa tämä voisi todennäköisesti antaa tälle Roadhawkille vaikean käyttää kaksinkertaista velvollisuutta kuin epävirallinen jalkine sekä urheilija.
Kun kyseessä on tukevuus, Meillä on vain joitakin pieniä huijauksia vaakatasossa olevasta takakannasta jäljellä olevista jalkineista ja myös kullekin jalkineeseen liittyvästä keskimmäisestä jalasta. Tämä erityinen muotoilu on itse asiassa säännöllisesti henkilökohtainen. Niiden on oltava erittäin hyviä vielä 500 km: n päässä. Odotimme todella, että varsinainen ulkopohja nousee entisestään, koska kun jalkineet eivät vaihdu, koska Asics harjoittaa kenkiä paljon enemmän hankausta kadulta, mutta ulkopohja, koska se on järjestetty täydellisesti täällä.
Yleistä, Meillä oli ollut hieman hämmentynyt Roadhawkin matkan aikana. Se on puolivälissä oleva kunnollinen monipuolinen matka, mutta tämä erityisesti tapahtuu melko ohuen nopeuden silmäportissa, mikä tekee siitä paljon vähemmän joustavan kuin minä. jokaiselle päivittäiselle valmentajalle, olen luokitellut todellisen Roadhawkin, koska paljon enemmän on uptempo-kevytvalmentaja. Mahdollisesti henkilökohtainen odotukseni oli ollut liian korkeampi saapuessani henkilökohtaisen FlyteFoam-jalkineeni Noosaan, mikä on kuitenkin minun henkilökohtainen päivittäinen valmentajani neljän: 00 / km nopeuden suhteen, jotta nopeus on 5: 00 / km .
Epävirallisen jalkineen tavoin todellinen Roadhawk napsauttaa kaikkia säiliöitä, kuten hyvää vaatimatonta kenkää, joka on erittäin mukava kävellä lähistöllä. Vapaa-ajan ja urheilun välisestä vakaudesta todellinen jalkine nojaa paljon enemmän Uskon, että vapaa-ajan urheilijoille, jotka haluavat tehdä kaikkea jalkineita, todellinen Roadhawk sen nykyisestä hinnasta on todella houkutteleva valinta, mutta paljon enemmän omistautuneita fanaatikkoja ja useita aseet niiden työkalulaatikossa, tämä erityisesti jalkineet saattavat erottua, koska sellainen hyvä oddball, joka ei oikeastaan hehku riittävästi tietyssä divisioonassa sen takaamiseksi, että se käyttää todellista urheilijaa.
Joukko kevyitä katuurheilukenkiä, jotka alkoivat yhdessä tämäntyyppisen takuun kanssa, eivät saaneet kestävyyttä ensimmäisen hooplan takaamiseksi. Suurin osa henkilökohtaisesta liikunnastani liittyy itse asiassa pyöräilyyn [Elton-Walters on pyöräilijän web-editori], mutta olimme kuitenkin saaneet takaisin toimintaan ja osoitti 5K: n suuruisia mailia - 10K suurimmaksi osaksi - ja joten tarvitsin jotakin asiaa ketteräksi, joka ei antanut Asics-kengille ylimääräistä vauhtia mukavuuden ja helpotuksen vuoksi.
Todellinen Roadhawk on jo ollut ihanteellinen, sen jälkeen. Varsinainen välipohja FlyteFoam-pehmuste tarjoaa riittävän reboundin Asicsin suhteen, jotta puhelimella voi olla jokapäiväinen opetusjalkine, joka Nike Zoom Fly 3 Rise tennarit kauppa täsmälleen samaan FlyteFoamiin on kevyempää kuin tavallisissa materiaaleissa, joissa on lisää joustavia all-roundersia. Aluksi tällaiset valmentajat asensivat todelliset kulut - jotka olivat taipuvaisia pienelle näkökulmalle, mutta silti mukavat, sekä pienet ravistustilat tai jopa liikkeen jälkeen, kun he olivat olleet päällä ja niissä oli käännetty ylöspäin. Voisimme nopeuttaa syrjään puiston alussa ja ajaa todellisen nopeuden jälleen pian koko kanavalta.