Mégis, az Egyesült Államokban a YEEZY BOOST 700-as cipőiparban az Adidas továbbra is vezet a megaresurgence óceánján, ahol körülbelül 2016-ban kezdődött. a Nike-nál a kettős számjegyből származó előnyök a közösségben: a nagyvállalatnak ahhoz, hogy egy évvel ezelőtt megszűnt a Swoosh-i kereskedők érzése.

Szükségtelenül mondani, hogy Nike nem hagyja abba az iparágat, hogy megvitassák a harcot, és megkezdte néhány megkezdett projektet: amely magában foglalja a Vevő elsődleges bűnözését 2017-ben: arra irányul, hogy növelje a haladást, a sebességet és az elsődleges Nike Air More Uptempo Cipő kapcsolatot a vevőkkel.

Mindazonáltal a törekvések, hogy megtartsák a lábadat az Önben. Azinák, több bumpy végeredményt figyeltek meg. A legközelebbi 1/4 a 2018-as költségvetési évre vonatkozóan, melyet a korábbi Nyár, észrevehető Nike visszajuttat egy csomó ADIDAS LITE RACER CLN cipőjéhez, jelentős előrelépést jelentett a közösségben rövidtávú lassulás után. 4 célja, a vásárlók nem lenyűgözött a Nike 7% -os előnyeivel, hogy 3 dollárt tudjanak elérni. 8 ezer az Ön belsejében. Azinok. : a magyarázatok elküldése, hogy a végső eredményekkel a magas sarkú cipő köré tekeredjen. (Nike harmadik negyedévében a hétszáz nyolcadik héten kötött 13 hetes időszak áll.)

Miután gyakorlatilag kétéves mennyiségű blokkoló előnyöket értek el, az Adidas nyilvánvalóan saját maga is rendelkezik azzal, amit a növekedésnek szüksége van azonnali lecsökkentésére. A 2018 első negyedévében elért 23% -os előnyöket figyelembe véve az adott márkanév napjainkban az Egyesült Államok első negyedévében elért haladást ért el 5% -ot illetően: annak ellenére, hogy a TOP DOG Kasper R? hiány. (Adidas Q1 a Jan 201-as céljával érkező időskálát érinti.)

A T. Riley FBR szakértőjének megfelelően Rob Vehicle Sinderen, az Adidas „aggodalomra ad okot, és még rugalmasabb bevételt is eredményez, valójában a tartósság mértéke.

Azt állíthatom, hogy az Adidas sokkal több márkanév-energiát biztosít az Önben. Azinok. a mennyiségek tüköréhez viszonyítva, mivel ezeket egyszerűen az ajánlati sorrendben korlátozzák, a Vehicle Sinderen említett. Az Adidas jelentősen bővítette az Önöket. Azinok. az utóbbi időben szúrás, és a követelmény nyilvánvalóan felülmúlja az ajánlatot.

Az alsó pajzs, eközben térd-mély lesz a transzformációs programban, miután elhagyta a 2017-es járást a jól definiált felemelkedéssel az Egyszerűen nem. 3 játékgép a fitnesz márkák között az adidas jogging cipő belsejében. Azinok.